Recrutare in logistica si supply chain

recrutare in logistica
recrutare in logistica

In portofoliul serviciilor oferite de noi catre dumneavoastra ca si client avem si un serviciu de recrutare in logistica adresat companiilor si un serviciu de consiliere in cariera pentru cei cae doresc sa urmeze o cariera in domeniul supply chain si logistica.

Pentru ca nu am facut o prezentare a serviciului pina acum am simtit nevoia sa o fac pentru a clarifica foarte bine unele aspecte. Nu doresc sa oferim clientilor un serviciu pe care il ofera alte companii de acest gen.

Cunosc piata si stiu  ca sunt companii care fac astfel de recrutari pe acest domeniu, nu multe, dar suficiente cat clientii sa poata alege astfel de servicii si sa beneficieze servicii de recrutare bune.

Exista totusi o lipsa in piata si aici doresc eu sa completez aceasta lipsa cu un astfel de serviciu. Serviciul nostru are ceva clasic, dar si ceva inovator care aduce plus valoare clientilor intr-un astfel de exercitiu.

Ce e clasic in serviciul nostru de recrutare in logistica?

Clasici sunt pasii pe care ii facem atunci cand desfasuram o astfel de activitate si anume:

– ajutam clientul sa-si identifice nevoile, sa-si creeeze fisa de post, anuntul, il ajutam sa aleaga canalele de promovare a anuntului, sustinem interviurile in toate etapele, documentam recomandarile de candidati de pe lista scurta, consiliem clientul in alegerea candidatului potrivit, oferim garantie etc.

Nu vreau sa detaliez foarte mult pentru ca toti cunostem aceste etape si toate firmele de recrutare din piata le parcurg. E ca un manual de bune practici pe care il urmeaza toata lumea si ofera clientului certitudinea ca lucrurile sunt facute de profesionisti.

Ce e nou in serviciul nostru de recrutare si ce aduce plus valoare pentru tine ca si client?

– majoritatea firmelor de recrutare in logistica din piata conduc toata operatiunea de recrutare a unui candidat pe baze de HR si evaluare personala a candidatului. Nu stiu nici o firma din piata care sa poata oferi o evaluare profesionala a candidatului, o evaluare care sa ofere viitorului angajator o imagine asupra capabilitatilor si abilitatilor profesionale ale viitorului angajat si, mai mult, modul cum aceste capabilitati si abilitati pot fi puse in valoare in viitoarea companie.

Asta este ceea ce oferim noi ca si plus de valoare in procesul de recrutare si putem oferi o astfel de evaluare datorita competentelor si experientei consultantilor nostri, competente si experienta dovedite in contractele de consultanta. De obicei aceasta evaluare nu poate fi facuta in companii (pentru anumite posztii), sau poate fi facute partial intr-un mod profesional (pentru alte pozitii) deoarece nu exista in companiile respective specialisti suficient de experimentati pentru a putea evalua, in doar citeva intilniri, abilitatile si calitatile profesionale ale viitorului angajta.

NOI PUTEM FACE ASTA, iar asta reprezinta o mai mare garantie pentru dumneavoastra ca viitorul angajat este ceea ce va trebuie pentru organizatie si ca va performa rapid in organizatia dumneavoastra. Ideea unui astfel de serviciu mi-a venit in urma unor solicitati ale clientilor de consultanta de a avea interviuri cu persoanele care doresc sa le angajeze in compania lor, fiind constienti de faptul ca nu au intern capacitatea de a evalua astfel de competente.

– avem o retea extinsa de contacte pe Linkedin (aprox 22.000 de profesionisti) astfel incat sa putem alege candidatul perfect pentru dumneavoastra. Toate aceste aduc o reducere de costuri si de timp in procesul de recrutare.

– am lucrat direct cu foarte multi specialisti din domeniu (in proiectele de consultanta) si putem obtine recomandari reale si relevante de la fostii angajatori despre persoanele pe care vi le recomandam.

Asta inseamna un plus de siguranta si de incredere pe care v-o putem da. Faptul ca am lucrat personal cu viitorii candidati face alegerea pesoanei potrivite pentru job sa fie mult mai usoara si facila.

– de asemenea, integrarea persoanei in organizatie va beneficia de ajutorul nostru ca si consultanti reducand in acest fel timpul in care angajatul va ajunge la performanta in organizatia dumneavostra.

Sper ca sunt motive suficient de puternice care sa va poata determina sa decideti in a ne chema la o discutie atunci cand aveti de recrutat un om pe domeniul supply chain si logistica.

Oferta noastra de servicii pe zona aceasta poate fi consultata aici: https://logistic-specialist.com

Pentru viitorii candidati oferim consiliere in cariera in toate etapele: de la creea unui CV profesional la modalitati de a-i face sa-si mareasca sansele de a fi chemati la intrerviu si de a obtine postul dorit.

De asemenea, ii putem promova in reteaua noastra si ii putem sustine in activitate oferind companiei care ii angajeaza suport in rezolvarea si implementarea problemelor. Suportul nostru ca si consultanti este un mare plus pentru candidat deoarece va fi perceput de organizatia ca si un specialist de marca.

Detalii pot fi obtinute pe email la adresa: robert@logistic-specialist.com.

admin

Consultant logistica si supply chain, transport, depozitare, distributie, productie, achizitii, implementare WMS, TMS, APO, ERP

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *