Proceduri parc auto
In articolul asta proceduri parc auto vreau sa va spun despre cele 3 proceduri esentiale pentru cei care aveti flota auto. Procedurile sunt baza legala interna prin care voi, compania, reglementati modul de lucru. Adica impuneti un standard in ceea ce priveste modul in care angajatii isi desfasoara activitatea. In orice companie e recomandat sa existe proceduri formalizate, scrise. Astfel angajatii nu vor mai face lucrurile dupa cum vor ei sau dupa cum cred ei ca e bine.
Exact asta am facut eu pentru voi, am creat 3 proceduri esentiale pentru parcul auto.
Proceduri parc auto descriere
Cele 3 proceduir sunt urmatoarele:
- procedura exploatare masini. Orice companie are masini pe care le folosesc angajatii. Aceasta procedura vine sa stabileasca cadrul folosirii acelor masinii. Pleaca de la predarea primirea masinilor catre angajati. iar apoi descrie care sunt obligatiile soferilor de la primirea masinii pana la predarea ei inapoi catre firma. Sunt descrise verificarile esentiale obligatorii pe care trebuie sa le faca cand foloseste masina si alte reguli de siguranta.
- procedura reparatii masii. Este procedura care stabileste modul de lucrur atunci cand este necesara repararea unei masini. Stabileste responsabilitatilor persoanelor implicate si regulile care trebuiesc urmate.
- procedura anuntare accidente de circulatie. Este, de asemenena, una din cele 3 proceduri parc auto care nu trebuie sa lipseasca. Accidentele sunt evenimente nedorite, dar atunci cand apar e important ca angajatii sa cunoasca regulile stabilite de companie in astfel de cazuri. Si sa le si aplice.
Toate 3 procedurile parc auto pot fi cumparate de pe site-ul meu: Proceduri parc auto. Am creat si pachete formate din cele 3 proceduri parc auto si Bune practici in managementul de flota, de exemplu. Achizitionand pachetul veti plati un pret mai mic decat daca le achizitionati separat.
Daca respecti doar cateva chestiuini din procedura reparatii masini la prima revizie la care vei trimite una din masinile de flota iti vei recupera banii dati pe cele 2 documente.
Poti pune pe cineva din companie sa faca procedurile, asa cum procedeaza multe companii, dar si asta costa. E posibil ca acelui angat sa-i ia 2-3 zile sa le faca, iar daca o sa calculezi costul o sa vezi ca e mai mare decat asta.Si nu le va face la fel de bine ca mine!
Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe urmatorul: Bune practici in managementul de flota
Pingback: Bune practici in optimizarea de stocuri - Logistic Specialist Blog
Pingback: Cum masori procesele din depozit fara WMS - Logistic Specialist Blog