Folosire email pentru dezvoltare transport
In artiolul asta vreau sa va povestesc despre cum puteti folosi emailul pentru dezvoltare transport (din punct de vedere vanzari). In articolul trecut discutam despre anuntarea clientilor atunci cand aveti masini disponibile in zona.
In acest articol vei afla:
- cum poti folosi emailul pentru dezvoltarea afacerii de transport
- beneficiile pe care le aduce trimiterea de emailuri
- cu ce soft poti trimite emailuri
- alte chestiuni importante ca sa dezvolti afacerea de tansport si sa gaseti noi clienti
Cum puteti folosi emailul pentru dezvoltarea afacerii de transport?
E foarte importanta sa pastrati constant legatura cu potentialii clienti de servicii de transport pe zonele pe care doriti sa le dezvoltati. Pastrarea relatiilor se poate face cel mai bine pe email pentru ca e cea mai ieftina solutie.
Beneficiile pe care le aduce trimiterea de emailuri
Trimiterea de emailuri in mod constat are 2 mari beneficii:
- le transmite potentialilor clienti de transport ca aveti masini disponibile in zona in mod constant. Trebuie sa le trimiteti informatia din timp (cu 2 zile inainte dace e posibil) pentru a le da timp sa planifice;
- in mintea lor, in timp, se va asocia prima optiune de cumparare, atunci cand au nevoie de servicii de transpot, cu compania avoastra;
Trimiterea de emailuri este o provocare pentru orice companie si de acea trebuie facuta in mod profesional si cat se poate de automatizat. Pentru asta aveti nevoie de o unealta care sa trimita emailuri automat. Aceasta unealta sa preia informatiile dintr-un formular unde dispecerii introduc masinile disponibile. Urmatorul pas este sa trasmita in mod automat email la adresele de email colectate de catre vanzatori sau dispeceri.
Cu ce soft poti trimite emailuri
Un astfel de soft extrem de performant este EMailer – solutia automata de email marketing.
Softul Emailer va poate ajuta saautomatizati procesul de transmitere emailuri catre potentialii clienti de transport si se poate lega cu TMS=-ul sau softul folosit de voi pentru a gestiona transporturile.
Foarte important in procesul asta este ca lucrurile sa se intampla constant si aici avem 3 chestiuni care trebuie sa se intample: introducerea masinilor disponibile cu 2 zile inainte de descarcare (acolo unde e posibil); introducerea de adrese de email in mod constant pentru potentialii cleinti si trimiterea contanta de mesaje de email catre clienti.
Pentru a se putea intampla asta este necesar ca acest proces sa fie controlat destul de des la inceput pentru a va asigura ca toate actiunile se intampla constant si coordonat. Din experienta mea, de obicei, orice actiune care e necontrolata dureaza, ca orice minune, doar 3 zile.
Daca ai nevoie de ajutor poti vedea aici servicile noastre de consultanta logistica.
Daca lucrezi in transport vei vrea sa citesti si acel articol: Cum sa profitabilizezi o afacere de transport