Contact

Pentru un audit de logistica sau operational ma puteti contacta la:

Robert Stanciulescu

Telefon: 0729.148.238

Email: robert [at] logistic-specialist.ro, robert [at] logistic-specialist.com

11 comentarii la „Contact

  • mai 23, 2014 la 9:41 am
    Permalink

    Buan ziua,

    Va rog sa imi transmiteti daca in Constanta se organizeaza cursuri, daca la finalul cursurilor se elibereaza diplome.
    Sunt interesata de cursuri in domeniu Logistica, Suply Chain, detind o experientade peste 13 ani in domeniu.

    Multumesc.

    Răspunde
    • august 27, 2014 la 8:54 am
      Permalink

      Alina avem un curs in luna septembrie in Constanta. Da, se elibereaza diploma.

      Răspunde
  • iulie 7, 2015 la 9:32 am
    Permalink

    Vreau sa stiu daca aceste cursuri se fac si in Bucuresti.
    Ma intereseaza cand,cat costa,durata, si orele de incepere.

    Multumesc

    Răspunde
    • septembrie 24, 2015 la 5:42 am
      Permalink

      O sa va anunt la anul cand o sa mai facem. Anul asta momentan nu mai organizam.

      Răspunde
  • octombrie 23, 2015 la 10:25 am
    Permalink

    Buna ziua,
    vreau sa folosesc varianta gratuita si nu merge. Nu primesc email-ul cu codul de confirmare.
    Va mulumesc pentru sprijin si disponibilitate

    Răspunde
  • februarie 8, 2016 la 8:49 pm
    Permalink

    Bună ziua,

    Sunt director executiv la o companie mica din România.
    Pe scurt povestea mea: am achiziționat în data de 13 ianuarie 2016 un autoturism marca Ford Mondeo, 0 km, cash. După câteva zile, mari probleme la pornire. De atunci a stat în service mai bine de 2 săptămâni și nu au remediat nimic la ea.
    Ce pot face în situația aceasta?

    Mulțumesc frumos!

    Răspunde
  • august 1, 2017 la 11:48 am
    Permalink

    Salut

    Situatia este urmatoarea:
    1. Septembrie 2016
    – Kit de ambreiaj recomandat, cumparat si montat de service.

    2. Iulie 2017
    1. Defectat rulment ambreiaj (la aprox 9 luni de la montare).
    2. Platit din buzunar platforma pana la service.
    3. Service-ul a investigat situatia, a constatat ca defectiunea nu provine de la exploatarea defectuoasa a masinii si a reparat ambreiaj (sau a inlocuit doar rulmentul – nu bag mana in foc pentru ce au facut acolo).
    4. Service-ul refuza sa imi deconteze platforma si mai mult imi scoate ochii sa zic “mersi” ca nu imi cere banii pe manopera pentru montarea noului ambreiaj.

    Sunt f dezamagit de service-ul la care merg constant de 5-6 ani.
    Exista vreo sansa sa pot recupera banii achitati pentru platforma?
    Legal cum procedez?

    Multumesc
    M

    Răspunde
    • august 2, 2017 la 11:21 am
      Permalink

      Din pacate nu cred ca exista vreo sansa cu vorbe bune, poate doar in instanta. Chiar daca era in garantie piesa respectiva nu scrie nicaieri ca acea garantie include si deplasarea masinii defecte la unitatea service reparatoare.

      Răspunde
      • august 2, 2017 la 3:08 pm
        Permalink

        Iti multumesc pentru timpul acordat.
        M

        Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *