WebInventory operatii care se fac la inceput de utilizare

In filmul asta vedem care sunt operatiunile care se fac in moementul in care incepem sa folosim WebInventory asistentul la inventar.
Dupa ce va creez eu contul sunt citiva pasi pe care administratorul trebuie sa ii faca: sa creeze filiale, sa creeze utilizatori si apoi sa introduca lista cu produsele la care se face inventarierea in aplicatie.
Lista cu produsele pentru care se face inventarierea se introduce in format csv in aplicatie respectand cateva reguli: coloanele sunt despatite prin “;” si trebuies cpuse in ordinea care corecta din aplicatie, iar apoi importul se face destul de simplu.
Listele de produse pentru inventariat se introduc in aplicatie pe fiecare filiala in parte, in acest fel aplicatia face asocierea intre produse si filiala.
Filmul in care va prezint operatiunile il puteti vedea in continuare:

Un audit pe zona de logistica si operational cu un consultant de al nostru costa cat un laptop bun si, poti obtine o masina buna pentru echipa ta de vanzari (prin reduceri de costuri).
Contacteaza-ne prin email TRIMITE EMAIL
Consulta serviciile noastre de consultanta SERVICII CONSULTANTA
Abonamentele de consultanta: ABONAMENTE.



Vrei mai multe noutati de la noi? Inscrie-te la newsletter:
join our mailing list
* indicates required