Povesti de business despre marketing

Ies un pic din zona mea de expertiza, cea logistica, si astazi am sa va povestesc despre marketing. Uneori, atunci cand ai propria ta afacere, trebuie sa iesi din zona ta de expertiza si sa inveti si alte lucruri, cum ar fi, in cazul meu marketing. Nu sunt specialist in zona asta, dar am invatat multe in ultimii ani pentru ca a trebuit sa-mi promovez afacerea.

In filmul asta, care e un pic cam lung, dar asta cred ca nu e un motiv sa nu ramai pana la sfarsit, iti povestesc despre o intamplare de la unul din clientii mei. Si pentru ca in orice poveste din asta tragem niste concluzii, la final, final care e si hazliu, ai sa tragi si tu niste concluzii interesante.

Regula de baza atunci cand incerci sa oferi ceva unui potential client este sa te pui in pielea lui, eventual sa faci toti pasii pe care el ii va face ca sa ajunga sa beneficieze de ceea ce tu vrei sa-i oferi. Facand asta, clientul meu, despre care va povestesc in film, ar fi reusit cu mult timp inainte sa rezolve niste probleme delicate. In companii exista o problema cu asta pentru ca chiar daca exista oameni care se pun in pielea clientului ei fac pasii pe care un client ii va face, dar de cele mai multe ori fac asta doar partial. Mai apare o problema aceea ca noi oamenii filtram toate informatiile prin mintea noastra si adaugam perceptii noi. Ceea ce vrea sa zic cu asta este ca nu trebuie sa plecam de la inceput de la premiza ca lucrurile naturale pe care noi le facem sau le stim le va face sau le va sti si un cleint.

Astea fiind spuse te las sa vezi filmul si te sfatuiesc sa ramai pana la sfarsit pentru ca e interesant filmul:

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *