Inventar

inventar Inventar – o operatiune importanta pentru toti operatorii economici. Este, de asemenea, o cerinta legala, iar modul de efectuare a inventarului este de asemena stabilit legal. Daca vei citi acest articol pana la final vei afla urmatoarele:

  • Cum poti face inventar simplu si usor chiar daca nu ai WMS

Cum poti face inventar simplu si usor chiar daca nu ai WMS

Nu vreau sa vorbesc aici despre aspectele legale ae inventarului ci, vreau doar, sa va dau o solutie mai simpla de a face inventarul. Pentru cei care au coduri de bare si WMS, efectuarea inventarului nu este o optiune foarte greoaie. Pentru cei care nu au coduri de bare si nici WMS efectuarea inventarului este o operatiune care consuma timp si resurse.

Foarte multe produse au, la momentul actual, coduri de bare. Cu toate acestea exista companii care, cu toate ca au coduri de bare pe produse, nu folosesc aceasta facilitate. Asta datorita faptului ca nu au un sistem informatic care sa gestioneaze codurile de bare.

Totusi, pentru cei care au coduri de bare pe produse, inventarul se poate face si altfel decat cu foaia de hartie si pixul. Sistemul este destul de simplu, dar presupune ca produsele sa fie introduse si sa poate si identificate  in sistemul software  dupa codurile de bare inscrise pe produse.

Cum se poate face inventar mai simplu

Tot ce trebuie sa faceti este sa atasati unui laptop un cititor de coduri de bare (cel mi simplu cititor, care costa pina in 100 de dolari). Apoi sa faceti cititorul sa comunice cu microsoft excel si, apoi, lucrurile devin simple.

Odata citit un cod de bare el este scris in forma numerica intr-o celula excel. In celula de langa nu aveti decat sa treceti numarul de produse gasite la numaratoarea fizica pe teren in timpul inventarului.

In acest fel veti avea inca din timpul inventarului o baza de date care are codul produsului si cantitatea. Tot ce mai trebuie sa faceti este, ca dupa inventar sa comparati aceasta baza de date cu ceea ce exista in sistemul software al firmei.

Salvati astfel timp pretios care ar fi consumat sa treceti in format electronic datele inscrise pe foile de hartie pe care s-au facut inventarul.

Timpul astfel salvat va ajuta sa porniti vanzarile mai rapid. De asemenea va ajuta sa evitati greseli de transcriere. Astfel d egreseli apar destul de des cand se transcriu datele de pe  foi in computer. Per total un astfel de proces te ajuta sa economisesti timpi si bani.

Daca ti-a placut acest articol te invit sa-l citesti si pe urmatorul: Tipuri de stivuitoare

Mult sucees!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *