Firma de transport international-concentrarea zonelor

transport international

transport international

Discut in continuare, si in acest articol despre cum o firma de transport international isi poate optimiza activitatea si isi poate imbunatati profitabilitatea.

Vei afla urmatoarele daca vei citi articolul pana la sfarsit:

  • cum poate face o firma de transport international optimizare
  • ca zone alegi pentru a face transport international
  • cu ce te ajuta chestiile de mai sus

Cum poate face o firma de transport international optimizare

De obicei, firmele de transport international nu isi concentreaza eforturile in anumite zone. Se duc peste tot in Europa pe acolo pe unde ii trimit clientii si cursele luate de pe bursele de transport.

Una din metodele de optimizare transport international este sa te concentrezi doar pe anumite zone. Daca se poate sa ai doar doua zone si sa iei curse dus intors din acele zone ar fi excelent. Apoi sa incepi si se dezvolti incet incet astfel de zone. Zonele ar trebui alese astfel incat sa ai un minim de 1000 de km pe ruta (vei de ce in articolul asta)

Nu e foarte greu de facut asta pentru ca daca incepi sa lucrezi cu casele de expeditie trebuie sa stii ca marile case de expeditie au birouri locale in anumite zone. Aceste birouri sunt create special pentru a dezvolta acele zone din punct de vedere operational si vanzari. Daca faci transport international este recomandabil sa incepi sa lucrezi cu birourile zonale ale acestor case de expeditii. Casele de expeditii din aceste zone iti pot oferi curse din zona respectiva.

Ce zone alegi pentru a face transport international?

Asta e o problema delicata si ar fi bine sa vezi tendintele de transport pe zonele respective. Ar fi bine sa vezi ce industrii sunt in acele zone si sa vezi ce periodicitate au. De asemenea trebuie sa retineti ca preturile difera in diferitle zone din europa, dar ca regula generala este recomandat sa eitati zonele unde suntransportatori traditionali ieftini gen Polonia si Bulgaria.

Pe masura ce alegeti si stabiliti zonele (asta e o chestie care tine de strategia de business pe termen mediu si lung, iar daca nu stiti cum se face va pot ajuta eu) erecomandat sa incepeti sa dezvoltatti aceste zone de tranport international incercand sa ajungeti la alti clienti pentru a va dezvolta portofoliul de clienti.

Cum se face asta ma sa va spun intr-un alt articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *